Σωκράτης - Κώνειο: 0-1

Αριστοτέλης, Βολταίρος, Ρουσώ, Νίτσε...
Ελα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Κάντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

o ιος των πτηνών


Αν επέτρεπε ο Αρκάς να αλλάξω τη λεζάντα του, θα έβαζα το μπαμπά να φιλοσοφεί: Το πεΤρωμένον φυγείν αδύνατον!

Μπορείτε να δοκιμάσετε τις δικές σας λεζάντες

8 Comments:

Blogger Rodia said...

Χμμ.. αν ήθελα να συμπεριλάβω και τη διαφορά των γενεών, θα το παραποιούσα λιγουλάκι σε... "κύκνειο χάσμα"!

..πού χάθηκες; σε ποια ίχνη; :-)

13/2/06 20:14  
Blogger alombar42 said...

"Επιτέλους λίγο χιόνι"

:)

13/2/06 20:27  
Blogger Athanassios said...

Να μην αδικήσουμε μόνο το περίφημο άσμα του Χατζιδάκη " οι κύκνοι" από τις Ορνιθες... " έτσι θα γίνει οτιότιξ σε συγχωρώ οτιότιξ..."

14/2/06 23:20  
Blogger Sarasides said...

ΕΡΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ

15/2/06 16:36  
Blogger Katerina ante portas said...

Πέτρα που κύλισε, μην τηνε κρατήσεις..

15/2/06 21:13  
Blogger Νicola Beerman said...

Eγω θα'βαζα στη λεζαντα:
''Μμμμ...ρε συ γαμωτο δεν θυμαμαι τι ακτιβως λεει η παροιμια...οποια πετρα κι αν σηκωσεις...τι ηταν απο κατω;''

17/2/06 07:13  
Blogger vasvoe said...

είδαμε επιτέλους άσπρη μέρα ή κάποιο λογοπαίγνιο σχετικό

*επειδή δεν είμαι σίγουρη αν είναι πέτρα ή χιονοστιβάδα

17/2/06 15:13  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Αχ, το μικρό μου, ποτέ δεν τελειώνει ό,τι αρχίζει! Πώς θα του δώσω ένα καλό παράδειγμα;"

28/3/06 19:28  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home