Σωκράτης - Κώνειο: 0-1
Αριστοτέλης, Βολταίρος, Ρουσώ, Νίτσε...
Ελα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Κάντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;


8 Comments:
Χμμ.. αν ήθελα να συμπεριλάβω και τη διαφορά των γενεών, θα το παραποιούσα λιγουλάκι σε... "κύκνειο χάσμα"!
..πού χάθηκες; σε ποια ίχνη; :-)
"Επιτέλους λίγο χιόνι"
:)
Να μην αδικήσουμε μόνο το περίφημο άσμα του Χατζιδάκη " οι κύκνοι" από τις Ορνιθες... " έτσι θα γίνει οτιότιξ σε συγχωρώ οτιότιξ..."
ΕΡΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ
Πέτρα που κύλισε, μην τηνε κρατήσεις..
Eγω θα'βαζα στη λεζαντα:
''Μμμμ...ρε συ γαμωτο δεν θυμαμαι τι ακτιβως λεει η παροιμια...οποια πετρα κι αν σηκωσεις...τι ηταν απο κατω;''
είδαμε επιτέλους άσπρη μέρα ή κάποιο λογοπαίγνιο σχετικό
*επειδή δεν είμαι σίγουρη αν είναι πέτρα ή χιονοστιβάδα
"Αχ, το μικρό μου, ποτέ δεν τελειώνει ό,τι αρχίζει! Πώς θα του δώσω ένα καλό παράδειγμα;"
Δημοσίευση σχολίου
<< Home