Σωκράτης - Κώνειο: 0-1

Αριστοτέλης, Βολταίρος, Ρουσώ, Νίτσε...
Ελα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Κάντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2006

fast food made in China















ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα σκυλάκια είναι παραγεμιστά με ρύζι και τρέχουν εξαιρετικά γρήγορα.
Very fast.
(Τα ψωμάκια είναι δυτικής προέλευσης)

10 Comments:

Blogger alombar42 said...

Πώς να περάσετε ένα ελέφαντα από τα σύνορα: βάλτε του ένα ψωμί στην ουρά κι ένα στην προβοσκίδα και δηλώστε τον σαν σάντουιτς :)

31/1/06 01:17  
Blogger Phantasmak said...

Όχι μόνο στην Κίνα. Το ίδιο συμβαίνει και σε κάτι ελληνικότατα σουβλατζίδικα που πολλοί ξέρουμε...

31/1/06 01:27  
Blogger Rodia said...

Με πίτα και τζατζίκι, μπορεί να τον περάσετε και σαν σουβλάκι!:-))

31/1/06 02:09  
Blogger Νicola Beerman said...

Θυμηθηκα κατι πιο σοβαρο,ας το ''εκθεσω'':για να διασταυρωσουν αγελαδες απο την αμερικη με αγελαδες της αυστραλιας,δεδομενου οτι ηταν δυσκολο να ταξιδεψουν τα ζωντανα,εμφυτευαν στη μητρα ενος κουνελιου (νομιζω)το σπερμα της αγελαδας και το πηγαιναν στην αυστραλια πιο ευκολα.Δεν το θυμαμαι πολυ καλα ,παντως αυτο γινοταν πανω κατω...θα το ψαξω και θα επανελθω.

31/1/06 19:35  
Blogger Athanassios said...

Μπα... είμαι πολύ φιλόζωος για να κάνω comment σε τέτοιο θέμα...

2/2/06 00:04  
Blogger alombar42 said...

Αθανάσιε, στην Κίνα τρώνε σκύλους όπως εμείς κοτόπουλα. Το γέλιο βγαίνει από πολλές καταστάσεις :)

2/2/06 00:06  
Blogger Rodia said...

Σε ένα πολύ παλιό ντοκυμαντέρ του Τζακομέτι (καταδικάστηκε για τα ωμά ντοκυμαντέρ του και χάθηκε από προσώπου γης) παρουσιαζόταν ένα κινέζικο εστιατόριο, όπου διάλεγε ο πελάτης ποιο σκυλάκι θα φάει. Τα σκυλιά βρισκόντουσαν σε κλουβιά και, μετά την επιλογή του πελάτη, τα έσφαζαν και τα μαγείρευαν επιτόπου. Το ντοκυμαντέρ παρουσίαζε όλη τη διαδικασία. Οπως εμείς πάμε σε ένα εστιατόριο και διαλέγουμε π.χ. πέστροφα από το ενυδρείο (υπάρχουν τέτοια εστιατόρια)
Ωμότητα είπατε;
Είναι λιγότερο ωμό αυτό που συμβαίνει με τους ανθρώπους που εξοντώνονται και χωρίς λόγο..???..

2/2/06 16:30  
Blogger Νicola Beerman said...

kai κατι πιο σκληρο για γερα στομαχια!!!(απο ντοκιματερ):τραπεζι με τρυπα στο κεντρο.Ο πιθηκος ειναι δεμενος κατω απ'το τραπεζι και το κεφαλι βγαινει απο την τρυπα και ειναι πανω στο τραπεζι.Γυρω στο τραπεζι καθονται τεσσερεις ανθρωποι;και το κρανιο του πιθηκου ειναι κομμενο στα δυο.Οι ανθρωποι τρωνε με κουταλι ταμυαλα του πιθηκου και αυτος σπαρταραει κατω απο το τραπεζι γιατι ειναι ζωντανος...

3/2/06 01:28  
Blogger Rodia said...

Χμμ.. τωρα καταλαβαίνω γιατί με ενοχλεί η φράση "ζωντανό γιαούρτι"..

3/2/06 02:34  
Blogger vasvoe said...

ότι τρώνε τα σκυλιά δεν θα με ενοχλούσε αν υπήρχαν οι κανονισμοί που έχουμε εδώ για να είναι όσο το δυνατότερο λιγότρερο οδυνηρός ο θάνατος-δεν έχω τα σκυλιά σε μεγαλύτερη μοίρα από π.χ. τα γουρούνια, και τα δυο ζωντανά είναι. τα σκυλιά πριν τα φάνε τα λιανίζουν κυριολεκτικά στο ξύλο γιατί οι ορμόνες που παράγουν από τον πόνο τα νοστιμίζουν.

17/2/06 15:16  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home