Χρηματιστήριο Θρησκειών
Διαβάζοντας δυο ποστ του Νίκου Δήμου, μου ήρθε μια φαεινή ιδέα, την οποία έγραψα και εκεί σαν σχόλιο: η ίδρυση ενός Χρηματιστηρίου Θρησκειών!
Στη Νέα Υόρκη, οι καθολικές εκκλησίες θα σπάγανε ταμεία. Στη Ρώμη, τα περί-το-Βατικανό μοναστήρια θα απογειώνονταν σε ένα ανάλογο του mid-cap με προοπτική.
Στην Ελλάδα η Χρυσοσκαλίτισα (Κρήτη) θα ήταν ανερχόμενο αστέρι του small-cap λόγω θέσης (δίπλα στο Ελαφονήσι), η Χρυσοπηγή (λόγω παρελθόντος), η Παναγία της Τήνου (λόγω P/E) και η Μονή Τοπλού (λόγω εκπληκτικού P/BV) άνετα στο top-20 και η Παναγία των Βλαχερνών το αστέρι του mid-cap-40.
Δωρεές τέλος, βρώμικο χρήμα τέλος. Ολα μέσα από την αγορά. Θέλεις να δωρίσεις ένα κτήμα στον Αγιο Ονούφριο; Κανένα πρόβλημα, σε δυο ωρίτσες έχεις καθαρίσει κι έχεις και χαρτί.
Σαν έξτρα, θα μπορούσαν οι μετοχές να ονομάζονται συχωροχάρτια.
(Για να πω την αμαρτία μου, θα αγόραζα κάποιο τζαμί από small-cap, που θα υποσχόταν παράδεισο με ουρί και πιλάφια)

19 Comments:
Δεν ενδιαφέρομαι για το ΜΕΤΑ το δικό μου.ΣΤΟΠ.
Ευχαρίστως να συνθέσω έναν ύμνο.ΣΤΟΠ.
Αν πρόκειται να συνδράμω στο βέλτιστο ΜΕΤΑ άλλων.ΣΤΟΠ.
Δεν έχω ειδικές γνώσεις.ΣΤΟΠ.
Στείλε κατάλογο μοναστηριών θαυματουργών.ΣΤΟΠ.
Μόνο το Χρυσοβαλάντου γνωρίζω.ΣΤΟΠ.
Είχα βοηθό με παιδί ονόματι Χρυσοβαλάντης.ΣΤΟΠ.
Το καημένο.ΣΤΟΠ.
Η ιδεα εξαιρετη. ΣΤΟΠ.
Θαυμαστικά.ΣΤΟΠ.
Ερωτημα.ΣΤΟΠ.
Ανοίγουμε παραμάγαζο.ΣΤΟΠ.
Ερωτηματικο.ΣΤΟΠ.
χεχε.ΣΤΟΠ.ΣΤΟΠ.ΣΤΟΠ.
Εγώ ΧΙΚ ήθελα ΧΙΚ απλώς ΧΙΚ να ΧΙΚ τονίσω ΧΙΚ οτι ΧΙΚ όλα ΧΙΚ είναι ΧΙΚ χρήμα ΧΙΚ ΧΙΚ ΣΤΟΠ
Και'γω τον ύμνο τζάμπα λες να τον διαθεσω;
Θα τους τα πάρω χοντρα! λέμε τώρα
(και δεν έχω πιει σταλιά, ε)
Ηλθα εδώ να βρω την υγειά μου... πολύ παπαδαριό και θρησκεία.. overdose... alombar μαζί σου... ουρί και πιλάφια θέλω κι ας τον λένε Αλλάχ ή Βούδα και ας παίζει μπάλλα με τον Κούδα..
Στα θρησκευτικά έπαιρνα 9 σε μια εποχή που όλοι έπαιρναν 20... και στη Νομική κόπηκα μόνο στο Εκκλησιαστικό Δίκαιο... και καπάκι με τους βυζαντινολόγους ν΄ακούς και τον Παπαθεμελή να λέει.." τι τον θέλετε τον χωρισμό εδώ? στην Ευρώπη η εκκλησία ήταν φεουδαρχική, εδώ είναι παππάς=ζευγάς".... έλεος.... σώστε με από την "κόλαση"..
Εχω κάπου μια φωτογραφία... ήμασταν κάτω των 18 ή κάπου τόσο, τύφλα από κρασί, στο σπίτι φίλου. Αφού κάψαμε κάτι παπούτσια στο τζάκι για να ζεσταθούμε, ένας έχει τη φαεινή ιδέα: να κοινωνήσουμε με κονιάκ. Χειροκρότημα, πάνικ... και παίρνει το μπουκάλι του κονιάκ, το βάζει μέσα στο παντελόνι του με την άκρη προς τα έξω και φωνάζει "κοινωνάτε ρε!".
:)
alombar κλείσε και συ ένα καζάνι για την κόλαση... χαχαχα... δεν μας είπες όμως... κοινώνησες?
Βεβαίως κοινώνησα (το κονιάκ) και μετά, όλοι μαζί, ρίξαμε κι ένα τρέξιμο γυμνοί στην εθνική οδό...
Δεν έτρεχα εγώ, το κρασί και το κονιάκ τρέχανε!
τα νιάτα τρέχανε.. και δεν το γράφω για να μελαγχολήσουμε. Ωραίο είναι να θυμάσαι τον καιρό που η δύναμη του κορμιού θεωρούνταν δεδομένη.
Πρώτο (και τελευταίο) μεθύσι στην παραλία Θεσαλονίκης, να προσπαθούμε να σκαρφαλώσουμε στις κολόνες της ΔΕΗ και να πηδάμε απο τα παγκάκια σε στυλ Νουρέγιεφ!
Σκηνές απείρου κάλλους, αλλά και ωραία χρόνια μου θυμήσατε.. Η σούρα τότε δεν "έλυνε" αδιέξοδα, οπύτε ήταν αυτοσκοπός... μάλλον μορφή κοινωνικοποίησης και ομαδο-ποίησης ήταν... συμφωνείτε?
Ροδιά, κάτι τέτοιες μαλακιούλες τις κάνουμε ακόμα, αν και στο πιο προσεκτικό, όταν βρισκόμαστε αυτή η συγκεκριμένη παρέα.
Αθανάσιε, μορφή ομαδοποίησης ίσως, αν και περισσότερο μου κάνει σε παιχνίδι, σε απελευθερωτικό παιχνίδι.
Παγκοσμιοποίησης σε μικρή κλίμακα Athanassiε.. ;)
alombar42, τώρα πρόσεξα το λινκ για το blog του ακατανόμαστου εχθρού των μικρομεσαίων bloggers! Εσυ λοιπόν στέλνειες πελατεία εκεί πέρα κι έχουν βογγήξει τα παιδιά και δε σηκώνουν κεφάλι απο το πληκτρολόγιο, ε..?
ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΑΚΙ! ΝΤΑ!
Ροδιά, μια πιο προσεκτική ματιά δείχνει οτι οι περισσότεροι είναι νέοι στο χώρο κι ούτε καν bloggers, απλά φτιάξανε ένα προφίλ για να γράφουν. Μερικοί προχώρησαν ένα βήμα και έστησαν ένα blog.
Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι :)
Να μη σε πειράξω λίγο;
..όσο πατάει η γάτα..
Οχι μόνο είναι καλό, είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!
Επί του κυρίως θέματος: Πήγα να ξεναγηθώ σ΄ένα φιρμάτο καθεδρικό στο Βερολίνο και αφού ξεποδαριάστη-κα ν΄ανέβω στο καμπαναριό βλέπω ξαφνικά ένα χλιδάτο εστιατόριο στην οροφή του καθεδρικού, με κεριά και παπιονοφορούντα γκαρσό-νια... τότε σκέφτηκα " για δες οι Γερμαναράδες και το ναό εμπορεύσι-μο τον κάνανε"... βέβαια έκτοτε αναθεώρησα, γιατί εδώ βλέπω πολύ χειρότερα... δεν προτείνουμε στον " Crhis" (Χριστόδουλο) ν΄ανοίξει κανένα μπαράκι μέσα σε κάθε εκκλησιά... θα έχει πολλαπλά οφέλη.. νέους στην εκκλησία και φράγκα, μια και όπως ισχυρίζονται η εκκλησία δεν μπορεί να χωριστεί από το κράτος γιατί δεν έχει οικονομικά μεγέθη αντίστοιχα της καθολικής ή προτεσταντικής (Sic)
Ενα πιρσινγκάδικο να ανοίξει με σκουλαρικάκια αφτιών και μύτης!
..έχει κάνει και ανάλογες δηλώσεις..
:-)
Ο διάβολος εγκλωβισμένος σε ένα μπαράκι μέσα στην εκκλησία! Εκπληκτικό σε σύλληψη :)
Πιρσιγκάδικο! Μήπως να βάλουν και λίγο θάλασσα, ώστε οι κοπέλλες να μπορούν να τραγουδούν "λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου";
@epikairos
Επίκαιρο σε βρίσκω!
ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Μια νουβέλα το Φλεβάρη
:-)
ΔΕν είδες καλά τα μικρά γράμματα στο συμβόλαιο, καλή μου rodia... ΕΣΥ θα είσαι το Ουρί....
Σ;))))
Δημοσίευση σχολίου
<< Home