Σωκράτης - Κώνειο: 0-1

Αριστοτέλης, Βολταίρος, Ρουσώ, Νίτσε...
Ελα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Κάντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

Παρασκευή, Ιανουαρίου 06, 2006

Τεμπελιά

Μέγγενη το μαξιλάρι,
το κεφάλι μου δε λέει να ξεκολλήσει.
Λάσο απ’ την άγρια Δύση,
το σεντόνι με τυλίγει σα μοσχάρι.

Γιατί να σηκωθώ;
Γιατί να σηκωθώ;
Αφού σε λίγες ώρες πάλι θα κουκουλωθώ;

Τόνους η κουβέρτα δέκα,
με πατάει σαν ελεφάντινο ποδάρι.
Πάπλωμα, βαρύ λιθάρι,
με συνθλίβει σαν παχύσαρκη γυναίκα.

Γιατί να σηκωθώ;
Γιατί να σηκωθώ;
Γιατί να κοπιάζω αφού θα ξαναξαπλωθώ;

Δίχτυα έπλεξε η αράχνη,
στον ιστό της την ψυχή μου παγιδεύω.
Σ' ένα θάνατο οδεύω,
ελαφρύ, γλυκό, λευκό, ζάχαρη άχνη!

Γιατί να σηκωθώ;
Γιατί να σηκωθώ;
Μήπως για να πεθάνω και μετά ν' αναστηθώ;

Μένω εδώ σαν πεθαμένος,
το κορμί μου πιά κοντεύει να σιτέψει.
Κάνω μιά καινούργια σκέψη:
Τί καλά που παραμένω ξαπλωμένος!

Γιατί να σηκωθώ;
Γιατί να σηκωθώ;
Αφού μέσα στο μνήμα όπου νά'ναι θα χωθώ;

~~~~~~~~~~~~~~~
ένα σχόλιο:
Η πρώτη ανάγνωση "δικαιώνει" την προτροπή του Νίκου Καρούζου: "Σας θέλω λιγάκι τρελούς, να ξεφεύγετε από κείνα τα εμφιαλωμένα νοήματα της φιλοσοφικής διαλεχτικής, να ξεφεύγετε. Η ζωή δεν έχει πώμα"!

7 Comments:

Blogger alombar42 said...

Η δεύτερη ανάγνωση μου φέρνει σάτιρα στο μυαλό (αναρρωτιέμαι την αφορμή του πονήματος: ναρκωτικά ίσως;) και η τρίτη απλώς γέλιο - ινκλούντιν πεθαμένος και ανάσταση :)

7/1/06 00:28  
Blogger Athanassios said...

η δεύτερη και τρίτη ανάγνωση μου φέρνει την εικόνα δευτεριάτικου πρωινού... πουτάνα δευτέρα κάποτε δεν θα έλθεις....

7/1/06 00:42  
Blogger Rodia said...

Πολύ μακρυά πάει ο νους σου alombar42.. Μια απλή άσκηση είναι, όπου οι λέξεις και η θέση τους και οι καταλήξεις έχουν περισσότερη σημασία απο το νόημα, το οποίο παρεμπιπτόντως βγαίνει -ευτυχώς!- σε μια περίοδο πίεσης όπου η τεμπελιά ήταν (και εξακολουθεί να είναι, ε) το απωθημένο μουουουουου (λυγμ)

Athanassios, να σου αφιερώσω το τραγουδάκι «Βουρκωμένη Δευτέρα η χειρότερη μέρα..»..?

7/1/06 02:20  
Blogger alombar42 said...

Το παθαίνω αυτό... συνομωσιολογία, απωθημένο! Πίσω από τις λέξεις ψάχνω να βρω νοήματα και πολλές φορές την πατάω, προσπερνώντας το προφανές :)

7/1/06 11:34  
Blogger Athanassios said...

Rodia ευχαριστώ για την αφιέρωση και ανταποδίδω με το " Bloody Monday"...

7/1/06 12:09  
Blogger alombar42 said...

Παρότι δεν θυμάμαι παρά ελάχιστα, έχω διαβάσει τόσο πολύ Σουρή που θα έπαιρνα όρκο οτι είναι δικό του :)

7/1/06 16:17  
Blogger alombar42 said...

Οπως είδες, το έψαξα και βεβαιώθηκα :)

7/1/06 16:35  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home