Σωκράτης - Κώνειο: 0-1

Αριστοτέλης, Βολταίρος, Ρουσώ, Νίτσε...
Ελα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Κάντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2006

ΚΛΙΚΕΣ

Constantina put the blog ΣΩΚΡΑΤΗΣ-ΚΩΝΕΙΟ 0-1 apokatw the title "ΚΛΙΚΕΣ".
Paidia, ARE WE ΚΛΙΚA? and.. what is it that? FRIKARAaaaOUououou (leme)
XPONIA POLLA Athanassios gia giorti sou! :-)
to 1/4 tis klikas sou evxetai, ta ypoloipa 3/4 ti kanoun?

..na prosexoume ti leme giati 8a epistrepsw kai 8a to riksw sto tragoudi..

(exw apoktisei mia 8eikia braxnada)

12 Comments:

Blogger A.F.Marx said...

Σαν την Σπεράντζα Βρανά , ένα πράμα;

19/1/06 01:07  
Blogger Rodia said...

adynaton na ti ftasw.. Einai monadiki!
(ta indalmata kalytera se apostasi)

19/1/06 12:28  
Blogger alombar42 said...

Ροδιά πού βρίσκεσαι; Γύρισες, να πω τα τυπικά;

19/1/06 12:53  
Blogger Athanassios said...

Eυχαριστώ για τις ευχές Rodia... ε όχι και κλίκα....μας κακολογούν...
Αlombar o Χατζής τραγούδησε σε πρώτη εκτέλεση δύο τραγούδια του Μίκη τον Μίμη τον τσιγγάνο και το Αυτούς που βλέπεις πάλι θα τους ξαναδείς σε ποίηση Μιχάλη Κατσαρού, για κάποια θεατρική παράσταση... Εχω κάπου μια φωτογραφία του... αμούστακος με κουστούμι... Επίσης ξέρω ότι έχει πει και την " Ομορφη πόλη" αλλά δεν έχει δισκογραφηθεί.. Πολύ αργότερα χάραξε τη δική του πορεία...άρα μάλλον μαθήτευσε στο Μίκη...

19/1/06 23:23  
Blogger Rodia said...

alombard42, πες τα τυπικά :-) αν και δεν έτυχα καλής υποδοχής.. το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας με υποδέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες, οπότε, καταλαβαίνεις...
athanassios, υποχρέωσίς μου..:-)

..και χάνεται κι η βραχνάδα.. ΦΤΟΥ!

20/1/06 02:18  
Blogger Athanassios said...

Ξέχασα να υποσημειώσω χθες: rodia να προσέχεις μη χαθεί η βραχνάδα και δεν φέρνεις του Χατζή... δεν θα σου κάνει δίσκο ο alombar...

20/1/06 18:55  
Blogger alombar42 said...

Ροδιά, καλώς σε βρίσκουμε
για πέρνα στον οντά μας
φέρε και τη βραχνάδα σου
και κάτσε δω κοντά μας.

Αθανάσιε, το δίσκο ελπίζω οτι θα καταφέρει να τον κάνει μόνη της η Ροδιά, αλλά μάλλον θα είναι σε άλλο στυλ ;)

20/1/06 21:08  
Blogger ---. said...

Ωραία, πείτε πώς θέλετε να σας λέω και θα το αλλάξω.
Μερικές προτάσεις:
ΚΑΦΕΝΕΙΟ
ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ
ΠΑΡΑΓΚΑ
Ενημερώστε με και το ΄σιαξα!
:P

21/1/06 21:10  
Blogger Athanassios said...

Constantina αφιερώνω:
" Στου αιώνα την παράγκα... σώσε τ' όνειρο σου μάγκα..."

Αν είναι να σώσουμε τ' όνειρο ... αποκάλεσέ μας "παράγκα"... χωρίς αθλητικούς συνειρμούς..

22/1/06 15:06  
Blogger alombar42 said...

Εμένα μου αρέσει και η Κλίκα, δίνει ένα βαθύτερο νόημα, σα να κρύβει μια συνωμοσία :)

22/1/06 15:34  
Blogger Rodia said...

οκ, έxει και κάποια σχέση με το.. κλικ!

23/1/06 04:14  
Blogger Rodia said...

Η πράσινη πανσέληνος


Κολασμένο τσικ του τσικ
μην εμφανιστεί το τικ
-όλο τρέμει

Πάνω που του κάνει κλικ
του τελείωσε το μπικ
-του γκαντέμη

Το μοιραίο πατατράκ
έστειλε το σέντερ μπακ
-στην κερκίδα

Ξέφυγε ξυστά στο τσακ
-νύχι πράσινο με λακ-
η βολίδα


(μια και αναφέρθηκε το ποδόσφαιρο και το κλικ, για να μη γράφω καινούργιο μέσ' στα ξημερώματα)

23/1/06 04:18  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home