Διάσημοι και άσημοι
Πώς γίνεται κανείς διάσημος χωρίς τον άσημο;
Το παρόν ποστ αποτελεί πρόσκληση στο φίλο που δεν γνωρίζει, αλλά επιμένει :)
Αριστοτέλης, Βολταίρος, Ρουσώ, Νίτσε...
Ελα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Κάντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;
17 Comments:
Σκεφτόμουν να του εξηγήσω τη διαφορά μεταξύ διάσημου και άσημου. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να και ζητήσει συγγνώμη κάποια στιγμή (αντιμετωπίζω τους πάντες σαν αθώους, μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο - δηλαδή να αρθεί η άγνοια).
Υπάρχει ένα τίμημα για όποιον ξεχωρίζει -με όποιο τρόπο: Ο φθόνος και η μοχθηρία των ανίκανων να φτάσουν κάπου χωρίς να τραβήξουν το μπλουζάκι του προπορευόμενου (σε απλοϊκή μεταφορά στη σχολική αυλή) Τελικά, συνήθως δλδ, γλιστράνε και πέφτουν στις δικές τους παγίδες.
(αυτό το σχόλιο σχετίζεται με παρεμφερή περίπτωση και όχι με τον ενλογω του ποστ)
-----------
Ευχαριστώ για την προηγούμενη αφιέρωση.
Α-ΠΑΙ-ΧΤΟΣ Ο ΒΕΝΖΙΝΑΣ!!!
-------
..θυμάστε τη σκηνή στο ΠΑΡΤΥ με τον αξέχαστο Πιτερ Σελλερς? Που δεν έλεγε να πεθάνει μετά από 800 ριπες και όλο σάλπιζε πονεμένα; ε, αυτόν πάω να μιμηθώ.. ;-)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Φυσικά θα ποστάρω όπου θέλω εγώ και ό,τι θέλω εγώ.
Εσύ αν θες απολογήσου γιατί έσβυσες το δικό μου σχόλιο και άφησες το σχόλιο του μαύρου γατου
Ο μπαμπάς σου ήταν αυταρχικός;
-----------------------
Tις μαλακίες περί ασήμων και διασήμων, περί επωνύμων και ανωνύμων να τις συζητήσεις με τα κολητιλίκια σου.
Αγαπητό μου παιδί, έκανες μια πρόκληση και απάντησε ένας γάτος. Κάνεις δεύτερη και σε προσκαλώ εδώ.
Για τα υπόλοιπα προτείνω έναν καλό ψυχαναλυτή.
Κι εγώ προτείνω σε όλους να γαμάτε που και που.
όλο blog και καβγάδες κι απο τηγανίτα ντιπ τίποτε.
Γειά σου ανώνυμε - μαζί σου: γαμάτε γιατί χανόμαστε!
Πάνο, υποψιάζομαι οτι πρόκειται απλώς για κάποιον 20άχρονο που έμαθε οτι το Ιντερνετ είναι ένα παιχνίδι και θέλησε να παίξει, προβάλλοντας τη δήθεν διαφορετικότητά του και πιστεύοντας οτι έπιασε τον παπά από τα ούμπαλα.
Ολοι περάσαμε από αυτό το στάδιο, άλλοι πιο ανώδυνα (όσοι σεβάστηκαν κάποιες αρχές) και άλλοι πιο επώδυνα (όσοι αργότερα συνειδητοποίησαν οτι η προσωπική τους επανάσταση δεν ήταν ούτε προσωπική ούτε επανάσταση).
Ομως, η συγκεκριμένη περίπτωση έχει ενδιαφέρον. Σκέψου το σαν μια ιδιάζουσα περίπτωση στο δικό σου χώρο: ασχέτως συμπτωμάτων, πάντα θέλεις να μάθεις τι τα προκαλεί.
Το πιο εύκολο βέβαια είναι η ελληνικότατη ζήλεια: κάποιος κατάφερε περισσότερα, που ο ίδιος (κολοκενωνία) δεν μπόρεσε.
Εχει όμως κι άλλα σημεία προσοχής, γι' αυτό και έβαλα το συγκεκριμένο τίτλο:
1) Κάποιος που γράφει επώνυμα, είναι εκ των προτέρων διάσημος. Κάποιος που γράφει ανώνυμα, χτίζει ένα νέο δρόμο και οφείλει να (ξανα)αντιμετωπίσει όλους - αναξιοπαθούντες ή όχι.
2) Η διασημότητα έχει κάποια μέτρα και σταθμά. Αν δεν ορίσουμε τι σημαίνει διάσημος, δεν μπορούμε να ορίσουμε ποιός είναι ο αυλικός.
3) Πρέπει να δούμε αν είναι πιο ουσιώδες το "επώνυμος και διάσημος" από το "ανώνυμος και διάσημος".
Πιο σημαντικό από όλα όμως είναι να βρεθούν πειστήρια οτι αξίζει να είναι κανείς διάσημος (μπορώ να αποδείξω οτι είμαι εναντίον).
--
Πίνω ένα ελληνικό (τούρκικο) καφέ με μια περίεργη ζάχαρη που βρήκα (καγιένα)... σαν να πιπερίζει ανεπαίσθητα, ενδιαφέρουσα γεύση.
Πάνο, αρχικά κάνεις ένα τεράστιο λάθος: δεν είπα πιπεράτος καφές, είπα μια ανεπαίσθητα πιπεράτη ζάχαρη - ελάχιστα επηρρέασε τον καφέ!
Τα υπόλοιπα θα έχουμε ελπίζω την ευκαιρία να τα κρίνουμε (δεν έτυχε να δω μπλογκοκαυγάδες, έχω όμως μεγάλη πείρα σε online καυγάδες πάσης φύσεως, από εποχής Usenet, όπου βρέθηκα λίγο μετά τη γέννηση των λέξεων flame και flame war).
Μια παρένθεση μόνο: τριανταφεύγα και τόσο τεράστιο εγώ; Υπάρχει τέτοιο πράγμα και να έχει και άποψη;
Έδιωξε τον κοσμοπολίτη απο τα blog!!!!
Οποία απώλεια...
Πως να βαστάξεις τέτοιo όλεθρο....
Ω Θεέ μου γιατί είσαι τόσο άδικος και δεν κατακεραυνώνεις το χαμερπές σκουλήκι που έδιωξε τον κοσμοπολίτη από τα blog....
Σε ποιον να πω τον πόνο μου,
τώρα που πίνω μόνος μου....
Ανοιξε πέτρα να διαβώ
ήλιος να μη-
ήλιος να μη με βλέπει....
Η κοινωνία με καταδίκασε....
Ορφανός χωρίς ελπίδα....
Η αγνή του λιμανιού....
---------------------------
Τι λες ρε παπάρα.... Ποιος έδιωξε κι από που τον έδιωξε; Κι αν τον έδιωξε, σιγά την απώλεια... Τι έχει γράψει δηλαδή μέχρι τώρα; 3 στιχάκια και 5 παπαριές...
Έχασε η Βενετιά βελόνι και τα blog τον χατζηπαπάρα τους...
Mόνο και μόνο που σας κρατάω καραούλι πίσω από το moderating των σχολίων σας μου αρκεί....
Τι φυλάτε και από τι το φυλάτε ρε ανύπαρκτοι μικροαστούληδες;
Κάνατε από 4 blog ο καθένας, μόνο και μόνο επειδή είναι ΔΩΡΕΑΝ...
Δεν έχει πιο ξεφτίλα...
Α, αν έρθει με το καλό ο καζμαπολίτιξ, πείτε του ότι του πουλάω το http://kosmopolitis.blogspot.com που εγκατέλειψε...
Στην τιμή θα τα βρούμε.
Ίσως μου δώσει κανένα από τα ε-μ-π-ν-ε-υ-σ-μ-έ-ν-α στιχάκια που γράφει ο κακομοίρης, και εγώ θα του δώσω τον ε-μ-π-ν-ε-υ-σ-μ-έ-ν-ο τίτλο του ...
Προς το παρόν σας βαρέθηκα...
Θα επανέλθω μόλις ανοίξουν τα σχόλια στα άλλα blog σας
Πάω στον Νου-Δου... Εχει πολλά ψώνια μαζεμένα...
Γιατί φυλάω το μπλογκ μου;
Επειδή είμαι διάσημη ψωνάρα και δεν χρειάζομαι ετερόφωτες ψωνάρες :)
Οσο για τα υπόλοιπα, επιμένω: βρες ένα ψυχαναλυτή. Αν μη τι άλλο, θα σε βοηθήσει.
Ρε παπάρα,
αν κάνει το προφίλ μου κάποιος με γνώσεις, να σπαταλήσω 10 λεπτά να το μελετήσω.
Αν το κάνει ένας ημιαγράμματος ξερόλας αντιγραφέας σαν και σένα γιατί να ενδιαφερθώ;
Το αρχιδάκι το τσιμπάτε μέχρι στιγμής εσείς, ντουέτο της συμφοράς...
Πανούλη γείρε την φαλακρή σου κόμη στον ώμο του (κωλ)αλομπαρά και κλάψτε παρέα για την απώλεια του κοσμοπολίτη.
Αχ ουρανέ τι συμφορά
μας χτύπησε και πάλι!!!!!
Δεν χάσαμε εμείς μπλόγκερρρρρρρρρρ!
Ένα κομάτι μάλαμα χάσαμε......
Μοιρολογείστε μανιάτισσες....
χάσαμε τον κοσμοπολίτηηηηηηηηηη
(Ποποπο....κέφια)
Α, τώρα κατάλαβα το πρόβλημα.
Πρόκειται περί μικροτσουτσουνίασης!
Δε χρειάζεσαι ψυχίατρο - πάρε viagra!
Μάλλον κάποιος του κάνει χοντρή πλάκα (έχει μικρά α και φ) - έ, τα έβαλε με πολλούς, λογικό κάποιος να θελήσει να ανταποδώσει!
Πάνο, ο καθένας θα μπορούσε - εξαιτίας του εσφαλμένου τρόπου παρουσίασης των ανωνύμων σχολίων από το πρόγραμμα. Αν προσέξεις, πέρα από το σχόλιο που έκανα εκεί περί "view source", λείπει και η φωτογραφία, που δύσκολα μπορεί να περαστεί (ενδιαφέρον πάντως).
Δεξί κλικ, εμφάνιση κώδικα ή κάπως έτσι (έχω αγγλικό browser και μάλιστα... πειραγμένο - δεν ξέρω πώς ακριβώς λέγεται στο δικό σου).
Σήμερα πρόσεξα οτι άλλαξε τις επιλογές, για να μην εμφανίζεται η φωτογραφία, κάτι που προφανώς έγινε εσκεμμένα. Κρίμα...
Δημοσίευση σχολίου
<< Home